Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-03-18
07:03:05

KBA

Snart skall vi lasta och åka iväg till Kungsbacka igen. Jag gick upp kvart i 4 i morse, gick i duschen så jag vaknade till lite ^^ sen åkte jag till gården för att knoppa Feno-Me, tur jag tvättade honom dagen innan! Annars hade jag fått gå upp ännu tidigare.

Jag hoppas verkligen jag får över 62% med honom i dag. För då har jag ett kval till MSV B :) lärde mig programmet i går, så skall nog inte förvänta mig för mycket utav mig själv. Man bör alltid lära sig det 3v innan så man är helt säker på det och har gått genom i huvudet hur man skall rida varenda liten del. Då går det riktigt bra när man kan det utan att tänka på programmet :)

Kommentarer:
#1: Vendela

Grattis till Msv B kvalet! Ni är så super duktiga!

2012-03-18 @ 08:52:34
#2: Fia

Tack :D Jag blev verkligen jätte glad över det :)

2012-03-18 @ 20:16:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: