Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-03-06
15:12:53

Föl
Fölningar
I Maj kommer alla fölningar dra igång. Vi har 7 ston som är dräktiga. De som är dräktiga är följande:
Dunja
Miramar
Duchesse
Melody - Geld
Sand Dancer - Rocky
Sandressa
Grandezza
Det kommer bli så roligt att ha små fölisar på MW igen. Alltid lika gulligt när man tar ut dom på sommaren tillsammans med läger eleverna, tidigt på morgon leder man ut stona med föl i deras stora gröna gräs hage. Då hoppar fölen runt i det höga gräset med sina långa bambi ben och allt för stora huvuden. Hur gulligt är inte det!? Ser ni det framför er? Det gör i alla fall jag...helt klart!
Jag hoppas jag kan få filmat en fölning. Då skall jag absolut lägga upp filmen på min blogg. Så får ni se hur en fölning kan gå till! Det skulle bli rätt så spännande va?
image descriptionimage description
Kommentar:
#1: Vendela

Vad kul!

Skulle vara superkul att se en fölning!

Kram

2012-03-06 @ 15:36:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: