Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-06-09
20:05:12

Rycka man?

I dag vet jag inte om jag gjort så "jätte" mycket spännande saker! Jag har tränat på som vanligt med alla hästarna.
Eller jag satt upp på en 4 åring i dag som inte blivit riden sen hon blev inriden (för 1 år sedan) och hon var super duper snäll! Ser fram emot att utbilda henne och följa utvecklingen!

Julia, Ellen och Malvina var hos oss i dag också!
Ellen fick rida på Rocky, och gudars vad snäll ponnyn är :) Jag tyckte det var jätte kul att få se honom från marken, då får man en egen uppfattning om hur han ser ut från det hållet :)
Julia och Malvina fick däremot rycka manar! För det behöver dom träna på ;) Tur vi har en del manar som de kan få träna på. För det är en grej som är viktig att kunna göra också!

I morgon är det vila för alla hästarna, då passar jag på att hitta på något spännande med min familj, kanske gå i slottsskogen på barnens zoo med Emilia och Marcus!

Så det blir inget bloggande då inte ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: