Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-06-03
23:17:09

Provridning

I dag har jag fått rida underbara Fansipan och Dancerman!!! Någon som e avundsjuk? (gissar på att 2 goa tjejer är det) Dom var i alla fall jätte roliga att rida :)

Rocky gjorde ett super arbete, snart någon dag så skall vi ut och galoppera! Tror han kommer tycka det är skit kul ;)

Liari var verkligen rund och fin i sitt arbete, han hade helt klart behövt klättra och komma ut på galopp, för han är så stor och "valpig" men med galopp och klättring så kommer hans styrka att byggas upp.

Red också en hel dröse till hihi ;)

Kommentarer:
#1: Linnea

Hej! Jag måste säga att jag beundrar din ridning oerhört mycket! Feno-Me är dregelvarning ;) Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om honom? Om eran historia typ? Hur han var när du fick honom, hur det gick osv? Skulle vara SUPERKUL att läsa :D



Kram!

Svar: Jag skall se till att skriva ner våran lilla historia :) Kommer bli ett lååångt inlägg (: Skall se till att få upp massa filmer också!
Fia

2012-06-05 @ 16:40:53
#2: Amanda H

Klart att Fansipan är underbar!<3 Kan du hälsa att jag saknar honom och att om han vill rymma hit är det helt okej ;)

2012-06-07 @ 14:58:14
#3: Moa G

Mkt mkt avundsjuk!!

Dancerman är bäst och finast och allt som går att vara,

Haha håller med Amanda där om rymning och sådant mkt bra ide tycker jag hälsa Dancerman det!! Och pussssa honom jätte mkt från mig och säg att jag saknar honom så han inte tror jag glömmer av honom!!;))<3

Men vi ses ju om ngr veckor bara så det blir så bra så!:D

2012-06-19 @ 10:23:11
#4: Andreas

Hej, haft en bra start på veckan? :)

2012-06-19 @ 14:26:45

Vad brukar du göra för att bli på bättre humör när du är nere? :/

Svar: RIDA ;P
Fia

2012-06-19 @ 18:13:22
#6: Annika

Fin blogg :)

2012-06-19 @ 20:49:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: