Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-07-01
05:50:47

Söndag

Nu är både Feno-Me och Wacos Rache MW färdiga för tävling! Båda är knoppade och rena, så just nu står de och käkar frukost i sin box, skall lasta om ca 15 min.
Skall tävla MSV C:2, är jätte taggad för att rida super bra och helt fantastiskt ;) Ser framför mig hur vi flyter fram längs banan i alla rörelser! Viktigt med positivt tänkande och att man ser framför sig hur det ser ut, med svävande framben, super lätt i handen och vi gör utomordentliga ökningar som blir till 10 or osv, haha.... Något åt det hållet! Man måste våga tro att det skall gå lika bra som hemma på träning!

Nu skall jag äta lite till så jag är mätt och belåten så koncentration och prestation kan vara på topp!

-Snygg Wacos R på G!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: