Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-07-07
15:25:55

Lördag

Nu är läger 4 slut! Jag har precis delat ut kiosk pengarna till alla föräldrar...vart sådär 4 kr,1 kr, 3 kr osv att lämna tillbaka efter att alla små godis galna barn har shoppat loss!
Dessutom så kom det fram en mamma till mig och sa att deras kadrilj var helt fantastisk! Den var jätte rolig att se på och annorlunda dessutom om hon jämförde med alla 5 tidigare år! Det var ju alltså jag som knåpade ihop kadriljen med lite hjälp från fritidsledar Hanna! Nu e jag allt glad över att någon tyckte jag var grym på det ;) kan ju säga att jag var supernervös över att de skulle rida fel! Men inte det inte :)
Nu drog de värsta klapp tackten på en ensilagebal, kan inte ha varit det lättaste att lära sig ;) Nu får jag säga hejdå till alla tjejer som står här på gården och gråter hej villt...positivt det, då vet man att de har haft skoj!! ;)
Så nu inväntar vi nästa lägergäng som kommer i morgon och hoppas på ett till super gäng med härliga träningstjejer!!!

Kommentarer:
#1: Sofia

bästa veckan!!! Lägg upp filmen där vi klappade :D

Svar: Det skall jag göra!! Har i alla fall fått upp den på FB nu :)
Fia

2012-07-07 @ 22:35:36
#2: Lisa

Klart det kommer ett glatt och verkligen träningstaggat gäng nu!! De trogna mw-tjejerna mfl kommer ju nu :D hihi kommer bli toppen!!

Svar: Då ses vi ju i morgon då :D
Fia

2012-07-08 @ 00:49:56
#3: Hanna

Haha, det blev riktigt bra tillslut och duktiga var de ;) med fistpumpandet och allt, haha!

2012-07-19 @ 20:34:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: