Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-02-10
10:01:18

Duktiga hästar
Tjoho woho! Nu har jag varit sådär lat igen! Har ju inte skrivit på några dagar nu. Kanske är för att det går så himla bra med mina hästar? Rocky (5 års hingsten) han kan redan enkla byten, öppnor och slutor, förvänd galopp...allt detta har han lärt sig synnerligen snabbt! Han är en helt underbar ponny! Givetvis aksnke det inte är 10 mässigt på allt, men han fattar vinken och bjuder på det. Den sammlade galoppen har utvecklats otroligt mycket. Så ja den ponnyn är jag super duper nöjd med, nu jobbar vi vidare från detta. Liari och Lanzon har jag inte hunnit med så mycket, men lite mer än vanligt. Så även dom har utvecklats. Deras balans är bättre, förvända galopper funkar bra det också...ibland kommer till och med något byte in! Inte riktigt meningen med...dom har det i sig ;) Inte nog med att det går bra, dessutom har jag fått vara med i en jätte artikel i ridsport! Annika Karlbom & Aina Karlbom var hemma hos oss och intervjuade mig och min mamma. Dom fick massa fina bilder också! Missa inte att läsa denna artikeln i ridsport! Här är en fin bild tagen utav Annika Karlbom
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: