Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-08-05
21:39:18

Tävling
I dag var vi i äg på Geothrixs och min första tävling till sammans i hoppning. "Vi" var Julia, Ellen, Emilia, Erik, Ylva, Wynja och Vendela.
vi. Åkte till Ätrabyggden på en lokal hopptävling! Hade anmält mig till 70cm samt 100cm. Wynja hoppade också sin shettis Fabian i 50cm och 60cm! Vendela var med  på Gorgonzola i 60cm och 70cm. Det gick super bra för oss alla 3! Lite fel hit och dit spelade oss ingen större roll! Vi kom runt banan med super nöjda hästar. 1m klassen klarade Geothrix av galant! Fick något fel på hinder, men han var verkligen super! Bar. Rutinen som är kvar nu + lite muskler.
 
Tur att jag fick med mig 2 super tjejer till tävlingen! Hjälpte till med allt! Guld värda är dom! Julia och Ellen, tusen tack, blir en uteritt för oss alla tre snart :)
Kommentar:
#1: ellen

Tack för idag :) Det är bara roligt att få vara med och lära sig! Va fina bilderna blev! :)

Svar: Bilderna blev riktigt bra ja!! :D
Fia

2012-08-05 @ 22:07:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: