Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-08-18
10:43:43

Granja

Nu har jag och Granja gjort vår första start ihop. Det var väldigt spänt de första minuterna på framridningen, men det släppte fort på både mig och henne :) fick till en riktigt fin framridning, ca 20 min. Hon lyssnade väl på mina hjälper, gjorde många övergångar som var mjuka.
När vi skulle in på banan blev vi båda lite spända, hon såg sig mest omkring, blev ett tvärstopp framför domar bilen, stod stilla en liten stund, red sen avslappnat vidare :) Lite små missförstånd blev det här i var, lite ostadigt på vissa delar. Men när vi förstod varandra rätt fick vi 8 or!!
Även Granja fick en 8a på sig :) ( Hästens gångarter och tempo)
Vi fick 65,5% och kom på 3e plats :D
Jag åkte till tävlingen helt själv, gick jätte bra att lasta ut/in själv, sadla mm :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: