Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-04-19
01:55:51

Ner i klistret

I dag när jag satt och tränade på Feno-Me så körde det lite ihop sig för mig. Jag har 1 problem som jag verkligen inte kan komma under fund med (hmm...undra om man säger så?) Jag är mycket medveten om detta lilla problem, tänker på det jämt! Testar i testar mig fram, inget funkar så bra. Så jag blir bara mer frustrerad och ringer mamma för att be om hjälp. Efter lite tjat på henne kom hon ner med ridhjälmen i högsta hugg. Såg allt glimten i ögat. Typ "ååhhh detta är min andra lektion och jag bara ääääääälskar hästar och att rida, skall jag verkligen få rida guuuud vad kul :D) hon såg glad ut i alla fall ;) Så hoppar hon upp på Feno-Me och efter att inte ha ridit ordentligt på något år, alltså bara någon gång i månaden så löser hon problemet på 5 skrittsteg!? Då gick jag under jorden, nog för att jag visste att det skulle bli så, men att det verkligen skulle vara sådär lätt?! Hallå eller!
Jaja, bara att träna vidare då! Jag kunde tydligen bli lite bättre hahaha! ;) skämt o sido har hur mycket som helst kvar, men är en liten bit på vägen nu :)

Här kommer en bild på Maria och Feno-Me!

Kommentarer:

Hej på dej! Jag har just nu en fototävling på min blogg, där du har chansen att vinna en stooor länkning i min meny, i en månad, framför 100 läsare per dag! Låter det lockande? Var med då! :) Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/april/fototavling-din-basta-bild.html#comment

2012-04-21 @ 16:15:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: