Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-04-08
23:51:40

Mini läger

Filippa, Julia, Ellen, Charlotte....Jag, mamma! Ja det är fullt hus på Stuteri MW och det gillas ;)
Jag har bara ridit Feno-Me och Geld i dag! Båda två var super duktiga!! Är mega mega nöjd över dem :)
Julia longerade Nota Bene och red Gin Noire!
Ellen longerade Lanson och red Ganja!
Charlotte red Wacos Rache och Granja!
Filippa fick även rida på Feno-Me ;) Tyckte själv att hon kanske skulle tycka det vore skoj...ohja det gjorde hon hihi!


I morgon är det bara jag och Charlotte, så vi får super många hästar att hinna med o rida :) men vi har ju hela dagen på oss! Så det är "nemas problemas"
På tisdag har jag Sten träning på Feno-Me! Vi skall helt klart träna på galoppombyten...så jag kan det till den 22/4 (2v kvar) Skall rida MSVB:3 då hihi!


Här kommer en bild på Feno-Me och Filippa.

Kommentarer:
#1: Anonym

När rider du för Sten?

2012-04-09 @ 17:55:45
#2: filippa

Fina Feno-Me <3 men jag sitter ju med händerna upp i magen usch haha ;-)

2012-04-15 @ 18:09:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: