Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-09-05
05:11:04

Kval 2
Om jag lyckades få över 64% :D? Japp! Jag fick hela 71% i LA:1 på både Geld MW och Wacos Rache MW. Så jag lyckades fixa mitt andra kval inför Ungponny SM, nu är det bara nästa helg också som gäller! Sista o enda chansen som jag har kvar. Sedan måste kvalpappret skickas in med resultaten.

Båda 2 skötte sig otroligt bra i dag, Geld fick dock komma ut alldeles för tidigt :( så jag fick hoppa av och leda runt honom kanske 20 min. När vi väl kom in på banan var han ganska trött. Var väldigt varmt dessutom! Men han gjorde sitt yttersta och gjorde det väldigt bra. Så han fick ihop sina 71% Och jag blev såklart skit glad!!!

När det var dags för Wacos Rache ville jag verkligen få samma % och om inte så ville jag åtminstone ha 83% ;) Men jag lyckades med den svårare biten, att få samma % och komma delad 1a med mig själv :D Yes!!! Fast sedan avgörs ändå allt på allmänna intrycket, så Wacos R kom 1a (:


Pojkarna vann lite hästgodis o hästschampo! Det som precis tagit slut dessutom! Väl behövligt måste jag säga (:
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: