Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-09-03
00:41:41

Fredag 2 sep
I dag blev det en sån där lång kväll. 3 hästar skulle tvättas och koppas! Tur att man inte var helt själv utan hade hjälp utav 2 st!!! :) Malvina och Jessica! Så er har jag verkligen att tacka, annars hade jag stått där till 2 i natt. Man har ju ett barn också som vaknar och vill ha mat o massa gos ;) Då kan det ta lite tid o hinna med allt.
Nu ligger hon dock och sover, har precis somnat (halv 1 på natten) Så nu borde jag med passa på och sova så vi orkar med morgon dagens tävling (: Skall bli riktigt spännande! Kom dock på i dag att det är ju ett nytt program som jag måste lära mig! Men har ridit det ett par gånger, så lite mins jag sedan innan! Tur det. Ska se om jag kan få mamma att ta lite kort i morgon (: Förresten så blir hela hingststallet tömt IGEN! Gerswin skall också iväg på samma tävling ;)

Det är ju kvalklass till Elitlaget för oss Hermanstorpsryttare! + Att jag även startar med Geld och Wacos R i LA:1 för att kvala in till Ungponny SM. Så himla surt att jag inte fixade kvalkortet när jag tävlade dom tidigare! Hade ju som 75%,79%,78% i LA program. Nu har jag dessutom vilat mestadels under sommaren, så jag kommer ju vara riktigt glad om jag lyckas rida ihop 64% i morgon ;) Behöver slipa i kanterna på mina diamanter nu i någon vecka ;)

God natt och lycka till för mig :D

Geld MW

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: