Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-10-07
19:45:28

Höstläger
I dag började höstlägret som är över hela helgen. Få se om jag är där något. Hade ju varit skoj o träffa alla, men i morgon skall jag till Malmö. Min kille skall gå match där...han håller ju på med såndär töntig kampsport hihi ;)

Hjälpte mamma i stallet med att hallma, fodra och släppa ut lite hästar. Sådant som också behöver göras. Så rida är inte det enda jag gör ;) Precis som hästar behöver jag nog också lite varierande arbete :P Så red jag Geld också, å han var fin han (:

Fen-He MW som är efter Feno-Me skall tävla på Oslo Horse show! Vi sålde honom till Norge när han var ca 5 år. Det har gått super bra för dom och nu skall dom rida på Oslo horse show! Jag håller tummarna för dom då (:
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: