Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-11
00:12:35

Unghästar i arbete
I dag har jag arbetat 7 hästar! Givetvis inte själv! Utan vi har en jätte trevlig praktikant, som har varit på ridläger hos oss också ;)
Så hon får vara med mig och göra i ordning hästar, hjälpa till i stallet, rida mm! Dessutom rider hon på ett trevligt sätt och vill verkligen lära sig och är på hugget, så hon skall få rida en hel del och få göra massa andra nya saker. Känns dessutom lite skönt nu när de andra unghästarna kommer igång lite smått!
Jag vill ju ha någon häst att tävla på till våren! haha :P

Nu hoppas jag det blir bra väder någon dag! Så vi kan filma lite hästar! Är ju bra om man kan få ut lite till salu annonser (: Kan ju inte ha 700 miljoner hästar hemma heller som bara får stå i stallet....nej nej! Iväg med dom så de får tävla :) Det går ju trotts allt bra för dom!



Jag och Liari MW
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: