Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-30
21:46:55

Hästar klippta!
I dag har jag klippt HELA Geld! ända ner till hovarna ;) Ganja fick kroppen klippt men inte benen, samma med Notabene! Så eter att jag var färdig var jag hur hårig som helst, det stacks och kliade USCH! Men nu har jag i alla fall 3st avklarade! Nu har jag bara Wacos Rache, Feno-Me, Liari, Lanzon och Granja kvar! Kan ju visserligen klippa flera om jag vill, men det ska nog inte behövas.

Flickorna (Julia, Ellen och Malvina) fick rida lite, dom hann inte rida så värst mycket eftersom vi hade hyrt ut ridhuset till hundträning kl 18.30. Men lite blev det allt.
I morgon så kommer tjejerna igen och skall rida, då är jag förmodligen inte här. Så dom skall få rida ensamma. Men jag har sagt vad dom skall jobba med! Så jag hoppas dom kommer ihåg.

I morgon ska jag hoppa lite till små hinder :D Får hoppa nu var o varannan dag så jag verkligen kan tävla näst nästa helg! Skall trotts allt hoppa 1m (hihihi) Med små hinder menar jag verkligen 40-70cm! Och jag kommer absolut inte nöta omkring på dom! Utan jag har några små övningar som jag jobbar med under 35 min. Mer än så brukar jag inte rida dom :) Så jag har alltid variation i min ridning!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: