Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-12
15:06:07

Flätor o knoppar!
I dag visade jag Vendela, en liten tjej på 11 år hur man syr upp knoppar! "Men gud vad fint det blir" Skillnaden är stor ;) yepp! Men jag har nu tränat i 3 år! Äntligen kan jag vara lite stollt över dom när det går på 20 min o dom blir perfekta :D
I morgon kommer ett stycke praktikant! Nämligen Filippa, även hon har varit på ridläger hos oss ett flertal gånger. Så nästa vecka kommer jag ha fullt upp med praktikanter. 3 st kommer det att vara på tisdagen.
et jag kommer få göra är att klura ut ett schema åt dem, så de får göra mycket utav varje och verkligen testa på allt! Så skall jag samtidigt lära ut (: Så det skall absolut bli skoj. Visserligen tar det längre tid att bli färdig. Men jag lär mig utav det och dom också! Så det är helt klart värt det.
Kommentarer:
#1: Anna

Kan inte du göra en film när du flätar och knoppar eller åtminstone visa bilder! Hade varit jätte skoj. Veta vad du använder för saker och så.

2011-11-12 @ 15:09:00
#2: Maria

Vendela är faktist bara 11 år gammal!!!

:-)

2011-11-12 @ 21:46:00
#3: Fia

Så sant så sant :)

2011-11-13 @ 09:11:26
#4: Vendela

Tack för att du visade! Ska öva när Gorgonzola blir frisk:). Hoppas vi ses snart:)! Kram kram

2011-11-21 @ 17:34:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: