Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-05-16
19:13:42

Träning hos Sten!
Jag åkte och tränade med Feno-Me i dag i stället! Sten tyckte jag hade ändrat på min ridning på ett bra sätt sedan Tyskland. Jag tar tag i mina uppgifter mycket mera nu och kräver verkligen något mer än innan! Men jag skulle vara pyttelite lättare i själva sitsen så jag inte stannar upp ryggen och rörelserna så mycket, paaang så var det fixat och det gick super bra :D Feno-Me var nog nöjd o glad med att få gå på utebanan i det fina vädret ;)
På fredag skall jag till Sten igen och träna med 2 hästar, Geld och Wacos Rache! Första gången Sten får se Waco :)
Kommentarer:
#1: Karin

Vad roligt att det verkar gå så himla bra för dig du! Myysigt med ponnisar dessutom - jag vill också ha ;)

2011-05-16 @ 20:10:13
#2: Fia

Det tycker jag med :D

Du får hyra lilla William nästa år då hihi så har Astrid en söt liten ponny o tralla runt på ;)

2011-05-16 @ 20:31:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: