Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-05-23
06:31:57

Träna hos Sten!
I dag skall vi iväg till Sten ock träna!
Tänkte vi tar med Geld så jag får träna på öppna, sluta och lite enkla byten. Så jag vet hur jag skall jobba med det på dom 2 små pojkarna till nästa helg då jag tävlar LA:P1 med dom. Jag tror dom kommer klara det jätte bra så duktiga som dom är. Så kanske att det blir ett kval närmare Nationellt! Det är ju såklart min plan. Den 11 Juni skall jag också tävla en LA:P1 på dom, till dess kommer jag ha hunnit träna på skolorna lite längre också ;)
Feno-Me skall få tävla på lördag i Särö! Vi rider sista omgången i Div1. Det skall bli skit roligt :D
Jag tror vi kommer göra ett jätte bra jobb där och hela laget kommer vara jätte duktiga och se till att vi tar hem 1a priset ;) De e ju bara te o tuta o köra!

Bild från Stenträningen i fredags på Wacos Rache!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: