Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-05-21
06:36:06

Tävling!
Sådär ja! Nu bär det snart iväg mot Ulricehamns RK :D

LA:1
09:30 Wacos Rache MW
Lagtävlan Allsvenskan
10:10 Wacos Rache MW
LA:1
11:10 Geld MW
Lagtävlan Allsvenskan
11:42 Geld MW
LA:1
12:38 Dune MW
Lagtävlan Allsvenskan
13:56 Dune MW

Så skall jag starta i dag ^^ Jag tror att mina ponnysar kommer sköta sig jätte bra (: dom har i varje fall gått väldigt bra på träning det sista nu! O jag med ;) Detta blir Dunes första dressyrtävling sedan 5 års championatet förra året :P hon får det rätt tufft. Det jag skall göra med henne är att visa upp banan på ett bra sätt och rida så jag får åtminstone över 63% så hon blir kvalad till 6års championatet (: Sköter vi oss kommer hon klara det galant! Hon har dock inte hunnit stärka sig så mycket i de förvända galopperna än! men vadå...jag har gjort förvänd galopp på henne ca 5-6 gånger!


Kommentar:
#1: Katie

Lycka till Fia <33 puss! hörs säker sedan!

2011-05-21 @ 12:49:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: