Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-25
07:58:44

Film Klipp
http://www.youtube.com/watch?v=XHM7_olb-yc

Där är alltså filmen på Gin Noir när jag rider honom ute i det fina vädret ;) Han är 5 år och vallack.
Vi hade tur med vädret 4 dagar i rad! I går var det absolut som varmast, ca 17+. I dag har vi lite mer mulet än så länge. På söndag skall Natali tävla med en ponny i en hästklass, det är några rena byten och lite sånt skoj som är med i programmet.
Jag är så tävlingssugen så jag sprängs! Undra när jag ska tävla egentligen :P
Kommentarer:
#1: Karin

Fint det ser ut! Och du har ju en sån sjuk sits.. Jösses, om ändå jag kunde sitta som klistrad i sadeln med en skänkel som inte rör sig minsta millimeter :P

2011-03-25 @ 08:41:51
#2: Fia

Du Karin...åk till Tyskland så lär du dig haha! Det enda dom gapar om e ju "Sitt sitt sitt" ;)

2011-03-25 @ 08:48:23
#3: gunilla johansson

Hej Sofie !



Det var jätte fin film på dig när du rider.Hästen har en jätte fin hållning o du med ,jag kan ju inte så mycket om hästar så jag ser ju bara det jag ser .Du har en framtid i detta ,o vilket härligt väder ni har. KRAM

2011-03-25 @ 09:23:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: