Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-11
19:23:25

Tyskland
I dag har det kommit några från Finland, dom ska tävla här, dressyr. Dom bor i Helsingfors och dom pratar svenska :) tycker jag är trevligt!
Hon som jag är hos (Natali) Hon är sponsrad utav königs (ridstövlar) och har varit det i 20 år, för hon e modell åt dom. Hon får iaf 3st ridstövlar om året! dom e skit fina!
I morgon ska vi ut och äta med dom från Finland :) sedan till helgen ska vi se om vi åker till en jätte stor hästmässa :) kommer inte på vad den heter just nu.

Nu ska jag springa o ta in min ponny!
Kommentarer:
#1: Maria

Ha, ha, ha...

Bonnunge! Det är ju Equitana mässan en av de största i världen eller kanske till och med den största! Åk dit och ta med kamera och samla i hop så mycket info du kan åt mig. Har varit på väg dit hur många gånger som helst men alltid har det varit något annat som kommit mellan. Mera info här http://www.equitana.com/

Kram

Maria

p.s Är du heeeelt säker på att Natalie bara får 3 st stövlar/år och inte 3 PAR?! ;-) d.s

2011-03-11 @ 21:54:15
#2: Fia

haha...jo alltså jag menar 3 par så klart! ;)

Vad då för info?alla papper o så från allas ställen eller? :P

2011-03-12 @ 07:45:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: