Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-11
16:13:27

Tyskland dag 4
I dag fick jag börja med att rida en jätte stor häst med stor gång! gissa om man blir svettig dessutom när man måste sitta ner! puuh! det var ingen lätt pers inte! Sen fick jag rida en 3åring som jag skulle träna ökad trav med! Det blev ju inte mindre jobbigt direkt haha! När jag kommer hem kommer jag kunna sitta som satan i sadeln!
Feno-Me gick jätte bra i dag! har fått låna en annan sadel. Det blev en helt annan gång på traven, nog för att den va jätte fin innan...men nu är den ännu finare! Och jag kunde sitta ner ännu bättre i den!

Jag har verkligen ridit massor med hästar i dag, nu har jag bara 1 kvar, o det är min Gin Noire MW.
Sadelgjordar, o allt på träns här nere drar dom åt som tusan ^^
Kommentar:
#1: Katie

Härligt att du har det roligt å mys! :D

Puss, älskar dig vännen!

2011-03-11 @ 17:50:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: