Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-12
22:47:25

Kväll
En "vanlig" dag för mig ser ut som så
* Jag går upp kl 7 på morgonen, äter flingor, går till stallet och får frallor utav Natali som hon har med sig
* Innan 8, rider jag och gör i ordning hästar
* Lunch...det äter jag medan jag gör i ordning en häst. Jag äter en fralla.
* Mellanmål, samma sak som lunchen.
* Kl 5 tiden ca är vi klara, då tittar jag till mina hästar om dom är ute i hagen, byter täcke på hästarna
* Äter Middag i min lägenhet.
* Tar in mina hästar innan det blir mörkt (på helgerna ska dom vara inne 6 tiden)

I morgon skall jag vara i stallet kl halv 7, vi har 3st spekulanter som kommer och kollar på hästar! kl 9, 12 och kl 3! Så det blir hetsigt i morgon, alla hästar ska ju hinnas med också.

På söndagar skall även alla hästar vara inne vid 3 tiden! För då stänger stallet! Fick infon i dag ;)

Nu är jag proppmätt efter den goda maten på restaurangen! Jag åt någon sorts stek med svampsås och potatis, serverad på en stekpanna! Som jag brände mig på haha, så jag hoppade till lite ^^
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: