Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-26
12:41:36

FEI Tävling
Tjo! Nästa vecka någon gång tror jag att det skall vara en FEI ponny tävling här (dressyr) Så jag kanske får vara med på den, Natali visste inte ännu. Kan hända att här i Tyskland får man bara vara 16 år nät man tävlat FEI dressyr på Ponny. Men jag hoppas jag får :D Åtminstone ska vi åka och kolla på den :) Då får jag se hur annorlunda ponnyna och ryttarna är här, jämfört med Sverige :)

I dag har jag bara longerat Gin Noir, eftersom han fick en vargtand urdragen igår! Så han ska få gå utan bett i 2-3 dagar. Red också på Flori, den stora hästen ^^ han är jätterolig att rida, kanske inte i början, men sedan efter 15 min så! Han är alltid så stor å tung i början innan man får fart på honom!

Vädret ska jag sluta skryta om ^^ För det va skitbra väder i dag igen ;)

Nu går hästapollarna ute i hagen o har det skönt! Feno-Me ska jag rida lite senare, jogga honom lite bara och se om jag hittar någonstans där jag kan klättra...troligtvis inte :P
Kommentarer:
#1: julia

jaha :) vad kul! ja jag visste inte att du hade blogg och så, men kul du hittade till vår, du får säga till om du vill ha bildera (: har fler också tror jag

2011-03-26 @ 15:08:15
#2: Fia

Hej, du kan gärna mejla alla bilder du har till mig :D

[email protected]

2011-03-26 @ 15:19:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: