Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-06-29
10:45:31

Till gården
Snart skall jag till gården och jobba :)
Mina fin fina tävlingshästar går faktiskt med på läger denna veckan! Nota Bene som är mitt hopp sto och Ganja MW som är mitt dressyrsto ;)
Ganja MW kvalade förövrigt in till Breeders på 82%...så några kassa hästar på läger har vi då inte. Listan kan dessutom göras lång på dom andra hästarna som går med (:
Skall i alla fall försöka hålla igång med dessa 2 damer efter detta ridlägret så jag kan tävla med dom mot slutet av sommaren. Börjar faktiskt vara lite tid för mig att starta med häst också ;) Även om ponnyna är så jäkla roliga att rida för dom är så himla grymma!!!

Ganja MW när hon kanske var 5 eller 6.

Kommentarer:
#1: sandra

kan du inte göra ett inlägg om alla hästarna? vad de har gjort/gör osv? :) bra blogg!! :)

2011-06-29 @ 11:30:16
#2: Moa:F

Jaa det tycker jag med Sandra, och så får du skriva om bästaste Dancerman:D!<3

2011-06-29 @ 17:33:47
#3: Muuu

Vad är det för pucko som rider utan hjälm?

2011-06-29 @ 19:51:52
#4: Moa :)

heej, ooj jag menade" postat av: Moa :)" :) heheh Men ärligt Fia din blogg är bäst läser den varje dag :D Tycker du kan göra ett inlägg om bästaste Dancerman;) och dom andra små sötnosarna!!

2011-06-29 @ 20:45:01
#5: Fia

Sandra: Jo visst...kommer ta ett tag o samla ihop material ;) Men om 1 vecka ska jag försöka ha det gjort :)

Muuu: Jdu, inte är det någon utav oss i alla fall ;) Det var när Ganja var iväg på utbildning hos en annan tjej. Som tydligen föredrar att rida utan hjälm...tyvär :/

Moa: hihi guuuud vad bra Moa :D Dancerman ska få komma upp på bild, jag lovar ;)

2011-06-29 @ 20:51:13
#6: Muuu

Ok, då fattar jag. För jag har inte sett varken dig eller din mamma rida utan hjälm eller någon annan heller för den delen hemma hos er. Men hon e fin i varje fall Hästen allstå!!! hi, hi.

2011-06-29 @ 21:54:51
#7: Moa :)

hihi jätte bra:D kullll, du är bäst! :))

2011-06-29 @ 23:13:00

Vilken himla rolig blogg du har, här får jag hålla koll! Kan du inte lära din gamla mamma att blogga också? :-)

Hälsn Veronica med Tanspots bla bla bla Donna och uppfödare till era vackra smarta får!!

2011-06-29 @ 23:36:40
#9: Fia

Muuu: Helt riktigt :) Bara dummt att riskera o rida utan hjälm och skada sig...hur duktig man än är :)

Moa: hihi Moa o Dancerman e bäst säger jag då ;)

Veronica: Gud vad bra att den är rolig :D Min "gammla" mamma kan blogga ;) Men ingen skulle orka läsa dom inläggen hihi ;) Fåren e så gosiga så :)

2011-06-30 @ 00:17:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: