Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-06-30
09:35:14

Tävling!!!
Har lite lätt panik nu. Jag kom precis in på tävlingen i Falkenberg och har start om 9h alltså 18.34! Jag kan inte programmet. Hade absolut inte räknat med att jag skulle komma med. Så nu skall jag lära mig programmet. En till grej är väll att jag aldrig ridit ett program på honom! h e h e! Visserligen är denna tävlingen bara för att han skall få komma ut. Men ändå :O Jag är nervös haha. Jag har aldrig tävlat häst innan heller :) Så blir spännande o se hur jag klarar av o sitta ner x)
Några höjdar % räknar jag inte med ;) Men det får jag skylla mig själv för. Nu kanske jag äntligen komme igång på riktigt med Hästarna också!
Önska mig nu lycka till!
Kommentar:
#1: Katie

Lycka till min fiiiia <33 puss från oss <33

Katie med hästar och hund :D

2011-06-30 @ 14:35:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: