Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-06-22
11:52:39

Markarbete
I dag fick Geld gå med på markarbetet :) Han fick jobba med att länga sig jätte mycket och korta sig jätte mycket. Efter markarbetet gick jag för att göra i ordning Feno-Me. Precis när jag var klar kom jag på att jag skall vara hos tandläkaren om 30 min! Så jag fick ta av alla grejer igen :(
Matilda var så snäll och körde mig till tandläkaren :) Dock fick jag laga 2 tänder utan bedövning och 1 med bedövning! Så nu känner jag knappt min mun + näsa! Känns lite konstigt ^^

Jag är så sugen på att köpa Petrie Anky Elegance eller Petrie Grand Prix! Vet ej vilka jag vill ha :( Om det skall vara lack eller inte...förmodligen inte lack (:

Grand Prix

Anky Elegance

 

Vilken är snyggast utav dem 2? Måste dessutom hitta en butik som har dessa 2 hemma så jag kan få testa.

Eftersom mina gamla ridstövlar gick sönder för typ 1 månad sedan börjar det kännas som att jag vill ha ett par nya egna ridstövlar som passar MIG bra (:

Kommentar:
#1: Katie

Bäst å prova å dra en slutsats efteråt =) Lättast då eller hur xD jag var runt hela Väst Sverige innan jag fann helt RÄTT förra året ;-) det var ingen lätt match å bli helt nöjd :-P



ha en fin dag Fia <33

kraam från oss

2011-06-22 @ 15:44:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: