Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-06-12
12:57:56

Lilla Edets RK
Sådär, då var min sista LA:P1 genomförd inför Nationell start på dom små gosse pojkarna!
Red först med Geld och fick några missar här o var på helt fel ställen :( men vi lyckades ändå få ihop till 63,15% Lycklig som bara den blev jag över att mitt kval till Nationell start lyckades (Y)
Sedan gick jag upp för att äta lite innan min sista start på Wacos Rache. Köpte mig en hamburgare...givetvis får jag ketchup på ridbyxorna och sedan fanta exotic på det ;) Som tur var syntes det inte så mycket.
Med Wacos Rache fick jag inga större missar här o var, förutom när han hoppade till för sin skugga i vänster slutan, hahaha! Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt då, så jag började ju givetvis skratta inne på banan! Men fortsatte mitt program i lugn och ro, den ökade skritten blev jätte bra direkt efter det lilla skuttet, han var ju inte direkt spänd utan slappnade av direkt :)
Fick 65,52% och vann därmed klassen på honom och kom 3a på Geld med samma % som 2an.
Film från tävlingen skall jag ta och lägga upp snart när jag får tid över :) Lägren startar i dag och det är som sagt full rulle på gården, dessutom har det blivit extra jobb då en av personalen storknade och slutade.
Kommentarer:
#1: Katie

Att det ALLTID är sommarpersonal som hoppar av?! Samma på mitt jobb >:-( sååå otroligt irriterande!



Synd att jag inte kunde komma å titta på dig igår! Lilla Edet är ju inte sååå långt bort men men lite sent å komma på nu :-P dessutom blev gårdagen lite konstig ändå så hade inte kunnat åka så här med facit i hand ;)



Puss <33

2011-06-12 @ 15:04:40

gud vad kul att det går så bra för dig med alla ponnysar :D duktig du är! Har du inga filmer på de som du kan lägga upp? :D

2011-06-13 @ 22:22:05
#3: Fia

Jo jag håller på att klippa till en nu från tävlingen, mamma har precis köpt en nyu kamera! Så äntligen kommer det upp lite mer film på bloggen :D Håller på att ladda upp den nu ;) Så strax är den uppe :)

2011-06-14 @ 21:05:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: