Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-07-02
19:59:19

Nya läger snar och lite funderingar :)
Sådär, då kommer det snart lika många lägerbarn till nästa läger :) Hoppas dom är lika villiga att lära sig som gänget nu!
Blir lite förvånad med elever redan kan allt och lyssnar inte på vad man säger fast dom kanske bara ger ett sken av att skita i det, typ som jag kan vara en dålig dag när jag e sur o bitter :D h e h e!
Man skall lära sig utav sina misstag och ta lärdom utav dem! Blir man bara sur o skiter i det kommer man ingen vart (:
Ibland får ju jag för mig helt hejkonbejkon grejer, som tur är har jag min tränarmamma och tränare som hinner stoppa mig...tyvärr ibland lite för sent! SÅ då tar det längre tid för mig att ändra på mig.

Nu under sommaren så berättar min mammaom alla fel som jag gjort (och hon med gjort) i mina (hennes) dagar! Och jag lyssnar på och skäms lite men fnissar också gott åt det och tänker "Hur kunde jag vara sådär dum egentligen" haha, men än en gång har jag lärt mig utav det och gör då inte om misstaget :) Som att skylla på sadeln, stigbyglarna, ridstövlarna eller ridbyxorna! Nej nej, det finns bättre saker att skylla på och det är sig själv och sin okunskap ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: