Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-04-22
17:19:55

Hemma från Tyskland!
Jag har dock varit hemma nu sedan söndag! Vi kom hem på söndag kväll nämligen :)
Började genast rida några stycken på måndag, lite fler på tisdagen och som flest på onsdagen! 3,6 och 8 hästar om dagen (:
Jag skall iväg nu på söndag till Frillesås på en Lokal Dressyr tävling med Wacos Rache MW och Geld MW, båda är 6 år! Startar LB:1 med båda 2 :) Wacos Rache har aldrig tävlat innan och Geld har jag aldrig tävlat innan :D Så skall bli lite skoj! Har förövrigt inte ens ridit ett dressyrprogram på dem hihi!

Nästa söndag blir det Himmledalsen RK Med åtminstone Geld och Feno-Me! + Jessica och Gerswin! Jag undrar dock hur vi ska klara den dagen hehe!
Mamma skall nämligen köra dit oss båda! vi har ju bara släp som 2 hästar får plats i! Hade vi fått plats med 3st i det hade det varit super bra! Eller om man bara kunde få stalla upp sin häst i några timmar där :( Men nu kommer vi få pyssla riktigt mycket för att få ihop det!
Vi kanske får bygga upp en liten hage hehe :P! Det löser sig nog i alla fall :D Skönt är det att vi har bra väder i Sverige nu med!!!

En bild på fina Wacos Rache MW!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: