Hästarna och träningen på Stuteri MW

2010-11-29
19:37:32

Lördag 27 Nov
I dag var det DM!

Vi kommer dit....försent till förklassen, jag hinner jogga fram min söta lilla ponny 7 min, sedan in på banan och rida LA:2 Han var jätte duktig där inne, tog inte i så mycket i ökningarna då jag inte ville att han skulle sträcka sig. Klarade av programet fint och felfritt. När jag kommer fram till mamma lyfter hon på Feno-Me's vänstra fram hov, där under gömmer sig en 6-8 cm snö,grus,sand klack! Bra att mamma såg det direkt när vi kom ut :)

Jag var näst sista ryttaren, så när jag fick reda på min % blev jag glad, 70,93% och därmed även högst för hela dagen utav alla ryttare i alla kattegorier :D (Jag vann den klassen) Fick en söt Hello Kitty bag med ett täcke i!

 

I andra klassen han jag rida fram lite längre! Tur det, ponnyn blev även nöjdare med det, detta var då DM klassen. LA:P1

 

Kommer in på banan och känner mig super taggad, kanske lite väl taggad hehe! ville för mycket och blev lite spänd och ivrig ^^ men vi klarade det på 69,21%

OCH det räckte till en seger :D tjohooo!!! Fick ett DM Guld, DM Täcke och en Stor DM rosett! , även en Toy Story 3 bag med ett till täcke i ;)

Riktigt lyckad DM helg :D tyvär ingen kamera med :( Men ska ta en fin bild snart någon dag hihi ;)

 

1. Sofie Relander - Feno-Me RP 137    69,21%

2. Isabella Tovek - Magic Golden Boy  67,01%

3. Ellinor Manhed - Lidens Mr Li           66,14%

GRATTIS ALLA :D

 

Nu taggar Jag och Ellinor M För hopp DM i KBA den 4 dec ;)

 

Kommentarer:
#1: Charlotte

Grattis gumman!

Du är bäst och det är din ponny också!

2010-12-02 @ 17:20:06
#2: Fia

woho! tack tack ;D tycker jag med ;)

2010-12-02 @ 21:39:45
#3: Karin

Duktigt! Läser inlägg efter inlägg här med bara en massa vinster - du är ju unstoppable! Gryyymt :D Kommande världseliten ju.

2010-12-07 @ 21:33:36
#4: Fia

Självklart Karin :D den dagen kommer när jag vill att den ska komma mohaha :D satsar på de iaf ;)

2010-12-18 @ 16:38:01
#5: SANNA

herreguud, när ska ni typ få en svacka?! kul att möta dej typ! hahaha :)

2010-12-21 @ 00:21:05
#6: Fia

haha, när jag slutat tävla x) Har gått super bra nu när jag lagt ner lite extra energi på min ridning (a) hehehe

2010-12-30 @ 21:55:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: