Hästarna och träningen på Stuteri MW

2010-07-26
13:28:25

Lördag 24/7
Varbergshoppet Krabbancupen

Eftersom detta är ett 3 dagars meeting så är det även i morgon, men tror dock inte jag åker dit igen i morgon, för i dag gick det inte så jätte jätte bra om man säger så ^^
Jag red ur kasst, helt otroligt att min ponny fortsatte hoppa, jag satte verkligen in henne i varje hinder vilket resulterade i att vi rev ca 4 hinder, 1 red vi verkligen in i. INte speciellt snällt mot en ungponny.
När jag nästan var klar och skulle in på kombinationen så samlade jag henne naturligtvis för mycket -.- så i anda hindret i kompinationen försvann hon ut åt vänster och jag rakt fram, haha! Vilket resulterade i att jag ramlade av i hindrett. Jag höll fortfarande kvar min ponny, reste mig och joggade ut med ponnyn, jag och mamma började skratta väldigt mycket när jag väl kom ut.

Nu blir det till att börja hoppträna för en hopptränare igen så jag lär mig något ^^ Ska ju trotsallt kvala 2 ungponnyer nu till 5/6 års championatet!

(Blåmärke på rumpan och bula på armen >.<)
Kommentarer:
#1: Katie

Fia då! XD hahahaaa :D :D :D du är rolig du sötis! Var rädd om din stackars ponny :P Bra att ni kunde skratta åt det :D hahaaaa :D Massa kramar, Katie <3

2010-07-26 @ 16:37:19
#2: Fia

Hihi, Tack Katie :D

Klart man ska skratta åt sådant ;) Puss<3

2010-07-26 @ 21:22:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: